• Zapytaj o dostępność
RME Fireface UCX
RME

RME Fireface UCX

Indeks:
5 190,00 zł
Brutto

RME Fireface UCX

Fireface UCX to profesjonalny, kompleksowo wyposażony interfejs audio w kompaktowej formie, do zastosowań w nagraniach studyjnych i koncertowych. Zgodnie z długą tradycją RME w projektowaniu niedużych, najwyższej klasy interfejsów - w urządzeniu o wymiarach połowy racka zmieściło się to, co zwykle zajmuje dwa lub trzy poziomy na półce.

Ilość
  Zapytaj o dostępność

help_outlineZapytaj o produkt
RME Fireface UCX

RME Fireface UCX

RME Fireface UCX

Fireface UCX to profesjonalny, kompleksowo wyposażony interfejs audio w kompaktowej formie, do zastosowań w nagraniach studyjnych i koncertowych. Zgodnie z długą tradycją RME w projektowaniu niedużych, najwyższej klasy interfejsów - w urządzeniu o wymiarach połowy racka zmieściło się to, co zwykle zajmuje dwa lub trzy poziomy na półce.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Fireface UCX pobił rekord, w środku znalazło się 300 elektronicznych komponentów więcej niż w już i tak perfekcyjnie zaprojektowanym modelu Fireface UC! Dzięki ogromnym staraniom RME jeszcze raz wszystkie najnowsze rozwiązania technologiczne znane z flagowego, wyróżnianego modelu UFX i masę najświeższych rozwiązań, udało się zmieścić w łatwej w transporcie obudowie wielkości połowy racka.

Rezultat to niesamowite połączenie najpopularniejszych produktów RME: Fireface UFX, Fireface UC/400 i Babyface. Fireface UCX nie jest wyłącznie mniejszą wersja przebojowego UFX. Interfejs za sprawą umożliwiającej połączenie przez FireWire i USB technologii X-core, przedwzmacniaczy i pełnego bloku efektów nawiązuje do bardzo popularnych modeli kompaktowych interfejsów RME, a jednocześnie cechuje się niezwykłą funkcjonalnością modelu Babyface dzięki implementacji zewnętrznego kontrolera RME. Wraz z Fireface UCX firma RME ponownie odkrywa przed nami produkt doskonały, w którym ulepszono dotychczasowe cechy i charakterystyki, a także dodano nowe, wyrafinowane funkcje:

  • Nisko-latencyjne przetworniki klasy masteringowej o wybitnych charakterystykach
  • Dwa przedwzmacniacze mikrofonowe o technologii pochodzącej z bestsellerowych, najwyższej klasy urządzeń RME Micstasy i UFX, z funkcją AutoSet, zabezpieczającą przed przesterowaniem
  • Świeżo opracowany system audio Hammerfall, który pozwala na połączenie przez USB i FireWire z maksymalną wydajnością i przy ultra-niskim opóźnieniu, a legendarne sterowniki RME zapewniają stabilność pracy przy korzystaniu z obu protokołów transmisji
  • TotalMix FX z kompletnym blokiem DSP z Fireface UFX i wszystkimi efektami działającymi z próbkowaniem do 192 kHz
  • Kontroler monitoringowy: połączenie imponującej funkcjonalności zestawu narzędzi monitorujących z TotalMix FX i dołączonego zewnętrznego kontrolera RME
  • DIGICheck - unikalne narzędzie RME do pomiarów i analizy dla komputerów PC z Windows oraz Mac
  • Współpraca z kontrolerem RME ARC (Advanced Remote Control), technologia aktywnego zmniejszania jittera, obsługa profesjonalnego poziomu referencyjnego, funkcjonalne działanie w trybie samodzielnym, praca w pełnym trybie 192 kHz i szybkie porty MIDI hi-speed
  • Co istotne: Fireface UCX to pierwszy profesjonalny interfejs audio, który działa w trybie sterowników Class Compliant, co pozwala podłączyć go do iPad’a Apple i nagrywać oraz odtwarzać dźwięki w trybie 8 kanałowym z pełnym zestawem profesjonalnych wyjść i wejść

Funkcje / różnice w porównaniu z klasycznym TotalMix:

  • Nowy wygląd i usprawnione działanie
  • Ulepszona sekcja Control Room dla głównego sygnału wyjściowego (monitory studyjne) i toru słuchawkowego
  • Funkcja Cue do szybkiego odsłuchu innych wyjść
  • Oddzielny panel monitorowy (cztery grupy z funkcjami Mute, Solo i Fader)
  • Przełączany widok mono i stereo kanału
  • Nowe funkcje dla kanałów: szerokość stereo, przetwarzanie MS i przełączniki fazy L/ R
  • Tryb Trim: ustawienie głośności dla wszystkich połączeń sygnałów dla kanału. Ta funkcja pozwala jednocześnie modyfikować poziom głośności wszystkich wysyłek na kanale, tak jak w wydaniu sprzętowym
  • Nieograniczona liczba poziomów Undo i Redo
  • FX Sends i Returns - wysyłki i powroty: jeden tor wysyłkowy na każdym kanale input/playback, z efektami Reverb/Echo
  • Rozszerzane widoki dla ustawień kanału, sekcji korektora i dynamiki
  • Tryb wąskiego kanału dla wszystkich lub wybranych kanałów - oszczędność przestrzeni lub lepszy widok wskaźników
  • Tryb 2-poziomowy: można zmniejszyć wysokość miksera do dwóch poziomów, przy mniejszym ekranie
  • Rozbudowane okno Matrix z funkcjami z trybami mono/stereo, przyciskami Undo/Redo, wyciszenia i wskaźnikiem fazy



Specyfikacja:


Część analogowa

A/C, wejścia liniowe 5-8 na tylnym panelu:

  • Rozdzielczość A/C: 24 bity
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 110 dB RMS nieważony, 113 dBA
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 20,6 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45,3 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, 1 dB: 5 Hz – 90 kHz
  • THD: <-105 dB, < 0.0005 %
  • THD+N: <-98 dB, <0,0012%
  • Separacja kanałów: >110 dB
  • Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu
  • Wejścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejść: 10 kiloomów
  • Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS Lo Gain: +19 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV

Wejścia liniowe 3-4 na panelu przednim
Jak A/C, jednak:

  • Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain 0 dB: Line +19 dBu, Inst +13 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB: Line -7.5 dBu, Inst -13.5 dBu
  • Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS
  • Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS

Wejścia mikrofonowo-liniowe 1-2 na panelu przednim
Jak liniowe wejścia A/C 5-8, jednak:

  • Złącza: Neutrik XLR/TRS combo, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa: XLR 2 kiloomy, TRS 8 kiloomów symetrycznie
  • Low Roll Off -0,5 dB: 18 Hz, -1 dB: 12 Hz
  • Zakres regulacji wzmocnienia: 0 dB, +10 do +65 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB: +10 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB: -55 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB: +21 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 65 dB: -44 dBu
  • Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS
  • Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS


Część C/A, wyjścia liniowe 4-6 na panelu tylnym:

  • Rozdzielczość: 24 bity
  • Zakres dynamiki: 111 dB, 113 dBA przy 44,1 kHz (bez wyciszenia)
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 8 Hz – 20,4 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 90 kHz
  • THD: <-100 dB, <0,001%
  • THD+N: <-96 dB, <0,0015%
  • Separacja kanałów: >110 dB
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu
  • Wyjścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane przy użyciu serwo
  • Impedancja wyjściowa: 75 ohmów
  • Poziom wyjściowy przełączalny Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV


C/A – wyjścia Phones 7/8 na panelu przednim

Jak wyjścia C/A, jednak:

  • Złącza: jack TRS 6,3 mm, niesymetryczne
  • Impedancja wyjściowa: 30 ohmów


MIDI:

  • 2 x MIDI we/wy przez przewód rozdzielający z dwoma 5-pinowymi gniazdami DIN
  • Izolacja galwaniczna przez optoizolator wejściowy
  • Tryb hi-speed: jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128-bitowe kolejki FIFO dla wejścia i wyjścia


Część cyfrowa:

  • Sygnał zegarowy: Internal, ADAT In, SPDIF In, Word Clock In
  • Low Jitter Design: <1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia
  • Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, Random Spread Spectrum
  • Ograniczenie jitteru zegara zewnętrznego: >30 dB (2,4 kHz)
  • Efektywny wpływ jitteru na konwersję A/C i C/A: niemal zerowy
  • PLL zapewnia zerowy dropout nawet przy jitterze ponad 100 ns
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowego działania portu ADAT ze zmienną prędkością
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kH


Wejścia cyfrowe
Word Clock:

  • BNC, bez terminacji (10 kiloohmów)
  • Przełącznik dla terminacji wewnętrznej 75 ohmów
  • Automatyczne wykrywanie prędkości Double/Quad i wewnętrzna konwersja na Single Speed
  • SteadyClock zapewnia synchronizację z ultra niskim jitterem, nawet przy zmiennej prędkości
  • Bez wpływu ze strony offsetu DC w sieci roboczej
  • Signal Adaptation Circuit: odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezy
  • Ochrona przed nadmiernym napięciem
  • Zakres poziomów: 1,0 Vpp – 5,6 Vpp
  • Zakres Lock: 27 kHz – 200 kHz
  • Jitter przy synchronizacji sygnałem wejściowym: < 1 ns
  • Ograniczanie jitteru: >30 dB (2,4 kHz)


Optyczne ADAT:

  • 1 x TOSLINK
  • Standard: osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz
  • Podwójna prędkość (S/MUX): cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz
  • Poczwórna prędkość (S/MUX4): dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz
  • Bitclock PLL gwarantuje doskonałą synchronizację nawet przy zmiennych prędkościach
  • Lock Range: 31,5 – 50 kHz
  • Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: <1 ns
  • Ograniczanie jitteru: >30 dB (2,4 kHz)

AES/EBU – SPDIF:

  • 1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958
  • Poziom wyjściowy profesjonalny 1,4 Vpp, konsumencki 0,7 Vpp
  • Format profesjonalny zgodny z AES3-1992, Amendment 4
  • Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz

Parametry ogólne:

  • Zasilanie: zasilacz zewnętrzny
  • Typowe zużycie energii: 13 W
  • Natężenie prądu przy zasilaniu napięciem 12 wolt: 910 mA (11 watów)
  • Wymiary z uchwytami do raka (szer. x wys. x gł.): 265 x 44 x 165 mm
  • Wymiary bez uchwytów do raka (szer. x wys. x gł.): 218 x 44 x 155 mm
  • Masa: 1,5 kg.
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: <75%, bez kondensacji
  • Dołączony zasilacz: impulsowy, 100 – 240 VAC, 2 A, 24 W

Szczegóły produktu

RME