- Zapytaj o dostępność
- Zapytaj o dostępność
W tym przypadku nie można powiedzieć o kontynuacji pedału RV-3 w prostej linii. Jest to raczej formuła bardziej wyspecjalizowana w pogłosach. RV-3 oferował nam wersję Delay i Reverb. Tutaj mamy tylko reverberacje. Poza tym doszły stereofoniczne wejścia i wyjścia, co daje nam duży wielowymiarowy sound. Standardowo mamy cztery potencjometry do obsługi niżej wymienionych parametrów oraz funkcji. Jest więc: EFFECT LEVEL do kontroli głośności (nasycania) efektu, TONE Knob do regulacji brzmienia (jaśniej/ciemniej), TIME Knob do obsługi długości (czasu) pogłosu i MODE Switch do selekcji rodzaju pogłosu.
Do dyspozycji mamy następujące typy: SPRING - symulacja pogłosu jaki spotykamy we wzmacniaczach gitarowych (popularna sprężyna), PLATE - symulacja drgającej metalowej membrany, co daje pogłos z wyraźnym uwypukleniem wysokich częstotliwości, HALL - symulacja pogłosu dużej sali, ROOM - symulacja pogłosu małego pomieszczenia, GATE - nowy!!! zbramkowany pogłos, MODULATE-kolejna nowość w symulacji efektów BOSS\'a!!!. Dodaje kompletnie nowe zmiany modulacyjne do reverbu typu \"hall\" w celu uzyskania ekstremalnie głębokiego nasycenia. To co wyróżnia RV-5 to wysoka, niemalże studyjna jakość próbek, niewielkie szumy wyjściowe i wielofunkcyjność. Idealnie nadaje się do wzbogacenia brzmienia instrumentów stereofonicznych (syntezatory), jak i również do gitary, zarówno elektrycznej jak i akustycznej. Brzmienie instrumentu nabiera wówczas innego wymiaru i rozmiaru. Różnorodność oferowanych pogłosów stwarza możliwość kreacji własnych brzmień, jak i okazję do \"wpasowania\" się w różne muzyczne klimaty. Efekt można wpiąć w pętlę do miksera lub wzmacniacza gitarowego. Osobliwy rezultat daje podłączenie w wejście \"B\" (INPUT B), wówczas sygnału wejściowego nie słyszymy, ale za to będziemy mieć tylko brzmienie samego efektu. Eksperymenty z \"ukręcaniem\" sobie brzmienia mogą również zaowocować uzyskaniem innych osobliwości, jak: Garage Sound, Fat Sound, czy Chorus Effect. RV-5 Digital Reverb perfekcyjnie nadaje się do brzmień gitary typu \"czysta\" jak i \"przester\" podkreślając ich właściwy charakter, unikalność i to co najważniejsze w zabawie z muzyką, inspirację.
Specyfikacja:
Nominalny poziom wejściowy: | -20 dB |
Impedancja wejściowa: | 1 MΩ |
Nominalny poziom wyjściowy: | -20 dBu |
Impedancja wyjściowa: | 1 kΩ |
Zalecana impedancja obciążenia: | 10 kΩ lub wyższa |
Poziom szumów: | -93 dBu (IHF-A, Typ.): wszystkie potencjometry w położeniu centralnym |
Gniazda: | INPUT-A (MONO) jack, INPUT-B jack, OUTPUT-A (MONO) jack, OUTPUT-B jack, AC adaptor jack (DC 9 V) |
Zasilanie: | Prąd stały 9V: bateria 6F22 (9 V) (węglowa), bateria 6LR61 (9 V) (alkaliczna), zasilacz (serii PSA: opcjonalny) |
Pobór prądu: | 50 mA (9 V) |
Akcesoria: | Bateria 006P/9V (6LR61) |
Opcje: | Zasilacz AC (z serii PSA) |
Wymiary: | 73 x 129 x 59 mm |
Waga: | 400 g |
Distortion-B U-ONE - przester z wbudowanym mikroprzełącznikiem pozwalającym na wybór trybó pracy: 3 mody: Natural, Tight i Classic pomogą dostosować brzmienie do danej sytuacji - swietnie sprawdzi się w grze solowej ale też w gęstym riffowym graniu! U-ONE to nowa marka na rynku, wpisującą się w obecne trendy miniaturyzacji bez utraty jakości. Wybierając produkty U-ONE będziesz się cieszył z doskonałego brzmienia w bardzo przystępnej cenie! Zasilanie: zasilaczem 9 V DC.
UWAGA! zasilacz nie jest w zestawie.
Specjalnie zaprojektowany z myślą o heavy metalu, Uzi to efekt typu High Gain. Za pomocą gałki BIAS z łatwością można przełączać się między amerykańskim i brytyjskim brzmieniem. Pozostałe potencjometry - GAIN i VOLUME pozwalają na dostosowanie dynamiki i automatycznie się do siebie dostosowują.
FZ-5 to nowoczesny efekt w kostce, dla nowoczesnego gitarzysty, ale posiadający brzmienie dawnego modelu FZ-5. Patrząc wstecz na wspaniałe rockowe brzmienia lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, FZ-5 odtwarza brzmienie tego klasycznego fuzza firmy BOSS wykorzystując technologię COSM. Wywołaj fuzzowe klimaty takich klasycznych pedałów jak Maestro FZ-1A, Fuzz Face i Octavia, a za pomocą potencjometru BOOST przesteruj je. Będąca własnością firmy BOSS technologia COSM umożliwia gitarzyście odtwarzanie klasycznego sterowania przesterem w celu uzyskiwania agresywniejszego brzmienia. FZ-5 to cudowna broń dla instrumentalistów, którzy chcą wzmocnić sprzęt klasyczną artylerią retro fuzza.
Nowa generacja dobrze znanego efektu D-SEED, efekt stereo delay, który posiada nowe algorytmy i zapewnia 8 różnych efektów delay: Space, LO-FI, Filter, Tape, Copy, Analog, Modulation and Reverse.
Joyo D-SEED II posiada niesamowitą funkcję, która za pomocą przełącznika pozwala dodać efekt PingPong do Twojego delaya.
Kolejną funkcją jest Tap Tempo, dzięki któremu można ustawić czas opóźnienia używając tylko jednej nogi. D-SEED II może pochwalić się również funkcją LOOPER z 3,5 minutami czasu nagrywania.
Joyo R-01 Tauren - efekt gitarowy
Efekt gitarowy typu overdrive, który podkreśla wszystkie niuanse brzmieniowe. Z szerokim zakresem High-Gainu, możliwości tego efektu są niesamowite - przejście od czystego wzmocnienia do mocnego przesteru regulując jedynie potencjometr GAIN.
Efekt ustawia częstotliwości w zakresie od 100 Hz do 6,4 kHz, z pełnym mocy 16dB - uwypukleniem/ograniczeniem na pasmo.
NUX NDD-6 Duotime efekt gitarowy
Duotime to prawdziwy stereofoniczny pedał delay z niezależnymi pokrętłami time / sub-Division i repeat. W latach 80-tych wszyscy profesjonalni muzycy używali efektów do montażu w racku, aby uruchomić delay stereo. To była złota era legendarnej inżynierii, takich efektów jak Lexicon Delta, TC 2290, Eventide H3000 i nie tylko. Kiedy rozmawialiśmy z „pracującymi muzykami”, stwierdziliśmy, że szukają oni doskonałego efektu stereo o niewielkich rozmiarach i bardzo prostych kontrolkach. Omówiliśmy, więc absolutnie niezbędne wymagania i opracowaliśmy podwójny silnik Dual Delay. Jest niezwykle muzykalny i łatwy w obsłudze. Zanurzmy się, więc i doświadczmy najbardziej wszechstronnego pedału delay w historii.
Mooer Micro Looper II efekt gitarowy
Mooer oferuje muzykom Micro Looper II, potężny i kompaktowy looper, który zapewnia imponujące 480 minut czasu nagrywania rozłożonego na trzy banki pamięci.
Wyposażony w trzy banki i 16 miejsc na bank, Multi-Saving-Slot Micro Looper Pedal oferuje użytkownikom aż do 480 minut czasu nagrywania, przy czym każda pozycja zapewnia do 10 minut. Kostka zawiera również nieograniczoną liczbę warstw nagrywania, umożliwiając muzykom łatwe tworzenie złożonych i wielowymiarowych pętli.
Dzięki funkcji AUTO REC Micro Looper II automatycznie rozpoczyna nagrywanie natychmiast po wykryciu sygnału wejściowego, ułatwiając uchwycenie spontanicznych pomysłów muzycznych bez konieczności naciskania jakichkolwiek przycisków.
Flanger U-ONE to efekt o charakterystycznym rodzaju modulacji, kojarzącym się z opadającym i narastającym falowaniem. 2 rodzaje modulacji: Filter i Normal. U-ONE to nowa marka na rynku, wpisującą się w obecne trendy miniaturyzacji bez utraty jakości. Wybierając produkty U-ONE będziesz się cieszył z doskonałego brzmienia w bardzo przystępnej cenie! Zasilanie: zasilaczem 9 V DC.
UWAGA! zasilacz nie jest w zestawie.
MXR M-102 Dyna Comp Dyna Comp to jeden z najpopularniejszych kompresorów i tajna broń wielu znakomitych gitarzystów. Dzięki niemu można uzyskać perkusyjny atak czystej gitary słyszany w wielu hitach, oraz wydłużyć wybrzmiewanie dźwięków w solówkach.
Zasilanie: bateria lub zasilacz 9V.
Efekt AT od JHS Pedals to sygnowany przez Andyego Timmonsa overdrive który daje mu jego niepowtarzalne brzmienie solowe oraz rytmiczne. W nowej wersji AT+, kanał drive jest bardzo podobny do oryginalnego efektu JHS AT. Posiada on pokrętła Volume, EQ, Drive, Air, oraz trójdrożny przełącznik dla wyboru trybu 25 Wat, 50 Wat, lub 100 Wat. Pokrętło Volume zapewnia mnóstwo headroomu, natomiast kontroler Drive posiada szeroki zakres regulacji brzmień, od highgainowego bluesa po grzmiące distortion. Wszystkie pokrętła sterujące brzmieniem i korekcją barwy zapewniają możliwość kreowania dźwięku tak, aby jak najlepiej siedział on w miksie. Kontrola EQ to znane każdemu rozjaśnianie/przyciemnianie brzmienia, natomiast kontroler Air reguluje wysokie częstotliwości dodając odpowiednią ilość przejrzystości artykulacji. Dodatkowo, przełącznik trybu wzmocnienia naśladuje brzmienie wzmacniaczy o różnych mocach. Nowością w AT+ jest niezależnie aktywowany osobnym przełącznikiem kanał Boost. W związku z tym, iż Boost jest niezależny, może on samodzielnie podbić brzmienie Twojego wzmacniacza czy innych efektów poza sekcją Drive.