- Zapytaj o dostępność
Electro Voice N/D868
Electro Voice N/D868 - mikrofon dynamiczny instrumentalny
- Zapytaj o dostępność
Electro Voice PL33 - mikrofon dynamiczny instrumentalny
Zaprojektowany pod kątem nagłaśniania stopy perkusyjnej oraz innych, emitujących głównie niskie częstotliwości instrumentów.
Audix D4 mikrofon dynamiczny instrumentalny
Dzięki szerokiemu pasmu przenoszenia 40 Hz – 18 kHz i możliwości obsługi SPL przekraczających 144 dB, dynamiczny mikrofon instrumentalny D4 jest doskonałym wyborem do omikrofonowania instrumentów wymagających precyzyjnej reprodukcji niskich częstotliwości, takich jak duże tomy typu rack, tomy podłogowe , cajon, djembe, tympani, leslie bottom, flet basowy, saksofon i saksofon barytonowy, puzon, bas akustyczny, kolumny basowe i małe bębny basowe.
Shure Beta 52A mikrofon dynamiczny do stopy perkusyjnej
Mikrofon perkusyjny do bębna basowego. Shure beta 52a idealnym rozwiązaniem dla profesjonalnych muzyków, którzy chcą nagłośnić bęben basowy, wzmacniacz basowy lub bas akustyczny. Jakość brzmieniowa i wykonania pozwala na jego użycie zarówno na scenie, jak i w studiu.
Superkardioidalna charakterystyka kierunkowości mikrofonu beta52A ogranicza zakłócenia pochodzące z innych źródeł dźwięku, które są obecne na scenie, a także zapobiega pojawianiu się sprzężeń zwrotnych. Charakterystyka częstotliwościowa jest doskonale dopasowana pod kątem instrumentów basowych z pasmem pracy od 20 Hz do 10 kHz i wzmocnieniem pasma prezencji 4 kHz w celu zapewnienia lepszego przebicia się w miksie elektrycznym gitarom basowym oraz bębnom basowym.
Shure PGA 56 XLR - kardioidalny mikrofon dynamiczny zaprojektowany do werbla i tomów perkusyjnych.
Shure PGA57 XLR mikrofon dynamiczny instrumentalny
PGA57 to profesjonalnej jakości instrumentalny mikrofon dynamiczny o charakterystyce kardioidalnej, który został zaprojektowany pod kątem uzyskania wyjątkowej trwałości i doskonałego brzmienia w aplikacjach z użyciem instrumentów akustycznych oraz wzmacniaczy.
Shure PGA52-XLR dynamiczny mikrofon do stopy perkusyjnej
Profesjonalnej jakości mikrofon idealny do stopy oraz zbierania dźwięków z dolnej części pasma częstotliwościowego.
Audix i5 mikrofon dynamiczny instrumentalny
Zaprojektowany z kardioidalną charakterystyką odbioru w celu izolacji i kontroli sprzężenia zwrotnego, uniwersalny dynamiczny mikrofon instrumentalny i5 jest wyposażony w membranę VLM™ zapewniającą naturalną, dokładną reprodukcję dźwięku. i5 jest używany do zastosowań scenicznych i studyjnych i jest w stanie bez zniekształceń obsłużyć SPL powyżej 140 dB.
Mikrofon kardioidalny i5 może być używany do omikrofonowania szerokiej gamy instrumentów muzycznych, gitar i kolumn basowych, a także wokali i mowy. Mikrofon instrumentalny i5 jest wytrzymały, kompaktowy i łatwy do ustawienia. Dzięki szerokiemu pasmu przenoszenia 50 Hz – 16 kHz, i5 zapewnia czystą reprodukcję dźwięku.
Zaprojektowane, zmontowane i przetestowane przez Audix w USA.
Electro Voice PL35 - mikrofon dynamiczny instrumentalny
Przeznaczeniem modelu PL35 jest wierna reprodukcja naturalnego brzmienia tomów i werbla. Świetnie sprawdza się zarówno w warunkach studyjnych jak i na scenach. Wraz z mikrofonem dostarczany jest uchwyt do obręczy tomów - DRC-1.
Audix D6 mikrofon dynamiczny do stopy perkusyjnej
Mikrofon perkusyjny do bębna basowego Audix D6 ma potężne, czyste i niezniekształcone brzmienia stopy. Mikrofon ten może być stosowany również do nagłośnienia flor tomu, djembe cajon-u oraz wzmacniaczy basowych. Lansowany przez wielu światowych artystów stał się jednym ze standardów sceny live oraz studia. Godne uwagi jest również wykończenie mikrofonu. D-6 jest mechanicznie wykuwany z jednolitej bryły aluminium lotniczego co powoduje, że fizycznie jest niemal niezniszczalny. W mikrofonach D-6 stosuje się kapsułę o legendarnej technologii VLM.
Prodipe DRM-KD mikrofon perkusyjny do bębna basowego
Sennheiser e906 mikrofon dynamiczny instrumentalny
Mikrofon instrumentalny e906 o superkardioidalnej charakterystyce kierunkowej został specjalnie zaprojektowany pod kątem współpracy ze wzmacniaczami gitarowymi, jednakże stanowi również doskonały wybór w przypadku nagłaśniania instrumentów perkusyjnych oraz dętych blaszanych
Sennheiser e604 mikrofon dynamiczny instrumentalny
Model e604 to mikrofon o kardioidalnej charakterystyce kierunkowej szczególnie odpowiedni do współpracy z tomami, werblami i instrumentami perkusyjnymi:
Prodipe Saint Louis mikrofon do harmonijki
Mikrofon Prodipe Saint Louis przeznaczony jest dla osób grających na harmonijce. Jego specjalnie zaprojektowany kształt zapewnia komfort podczas gry. Prodipe Saint Louis oferuje ciepłe i dynamiczne brzmienie, dokładnie takie jakiego poszukują użytkownicy harmonijek.
Do mikrofonu dołączony jest transformator impedancji co pozwala na podłączenie go bezpośrednio do wzmacniacza lub efektów gitarowych.
Prodipe TT1-PRO to mikrofon dynamiczny instrumentalny pochodzący od francuskiego producenta sprzętu studyjnego.
Model e 602 II to mikrofon instrumentalny o kardioidalnej charakterystyce kierunkowej szczególnie odpowiedni do współpracy z bębnem basowym, kolumną głośnikową gitary basowej, tubami oraz innymi instrumentami o bardzo niskim brzmieniu
Solidny i lekki korpus aluminiowy umożliwiający stabilne ustawienie na długich ramionach statywów mikrofonowych
Lekka i niezwykle funkcjonalna konstrukcja cewki
Odpowiednia reakcja na szybkie transjenty dźwiękowe
Rozszerzona charakterystyka częstotliwościowa w dolnym paśmie
Idealny do bezpośredniego zastosowania wobec wielu sygnałów basowych, które wywołują problemy
Charakterystyka kierunkowa niezależna od częstotliwości zapewnia odpowiednią izolację od innych sygnałów obecnych na scenie
Podwójna cewka typu humbucking (eliminowanie zakłóceń zewnętrznych)
Zintegrowany uchwyt statywu
Shure SM57 mikrofon dynamiczny instrumentalny
Legendarny SM57 jest branżowym standardem – to niezwykle wszechstronny mikrofon dynamiczny o charakterystyce kardioidalnej, który został zaprojektowany do czystej reprodukcji instrumentów akustycznych oraz podłączonych do wzmacniaczy. SM57 jest idealnym wyborem w przypadku scenicznych systemów nagłośnieniowych, jak również podczas nagrywania. Jest on najbardziej popularnym wyborem dla profesjonalnych muzyków, którzy chcą odpowiednio omikrofonować swoje instrumenty akustyczne lub wzmacniacze, a zwłaszcza gitarowe i basowe, saksofon, trąbkę czy perkusję.