• Zapytaj o dostępność
EBS MC MultiComp Studio Edition
EBS

EBS MC MultiComp Studio Edition

Indeks: 2648
799,00 zł
Brutto

EBS EBS-MC MultiComp Studio Edition

Analogowy efekt podłogowy kompresor przeznaczony dla gitary i basu. Efekt oferuje trzy tryby kompresji: Normal, Tube Simulation lub Multi-Band. Bardzo prosty w obsłudze o dobrze przemyślanych rozwiązaniach wyposażony jest jedynie w 2 potencjometry: pierwszy z nich odpowiada za stosunek poziomu kompresji do limitera, natomiast drugi reguluje czułość. Wybór rodzaju kompresji odbywa się za pomocą przełącznika.

Ilość
  Zapytaj o dostępność

help_outlineZapytaj o produkt
EBS MC MultiComp Studio Edition

EBS MC MultiComp Studio Edition

EBS EBS-MC MultiComp Studio Edition

Analogowy efekt podłogowy kompresor przeznaczony dla gitary i basu. Efekt oferuje trzy tryby kompresji: Normal, Tube Simulation lub Multi-Band. Bardzo prosty w obsłudze o dobrze przemyślanych rozwiązaniach wyposażony jest jedynie w 2 potencjometry: pierwszy z nich odpowiada za stosunek poziomu kompresji do limitera, natomiast drugi reguluje czułość. Wybór rodzaju kompresji odbywa się za pomocą przełącznika.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Szczegóły produktu

EBS

Szybkie porównanie

Produkt
EBS MC MultiComp Studio Edition EBS MC MultiComp Studio Edition EBS EBS-MC-BL MultiComp New Blue Label EBS MC-BL MultiComp Blue Label
Availability
Produkt niedostępny
Dostępne
Cena
799,00 zł
799,00 zł
Opis

EBS EBS-MC MultiComp Studio Edition

Analogowy efekt podłogowy kompresor przeznaczony dla gitary i basu. Efekt oferuje trzy tryby kompresji: Normal, Tube Simulation lub Multi-Band. Bardzo prosty w obsłudze o dobrze przemyślanych rozwiązaniach wyposażony jest jedynie w 2 potencjometry: pierwszy z nich odpowiada za stosunek poziomu kompresji do limitera, natomiast drugi reguluje czułość. Wybór rodzaju kompresji odbywa się za pomocą przełącznika.

EBS MC-BL MultiComp Blue Label efekt do gitary basowej

Najnowsza edycja znanego i docenianego kompresora do gitary basowej od marki EBS. MultiComp sprawia, że basowa linia jest jeszcze lepiej słyszalna bez zbytniego koloryzowania sygnału.

Niema cech do porównania